Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

AKO REKLAMOVAŤ

Ako postupovať pri reklamácii

1. Stačí vyplniť online reklamačný formulár. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu ide. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

2. Zadajte prosím nižšie email, pod ktorým ste tovar objednávali:

3. Do niekoľkých minút Vám bude doručný na Vašu e-mailovú adresu reklamačný protokol.

4. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list (ktorý vám bude automaticky zaslaný na Vašu e-mailovú adresu a doklad o kúpe výrobku. Výrobok je potrebné poslať s komplet príslušenstvom.

5. Výrobok možete poslať na adresu:

sluchatka.sk

SETRATON s.r.o.

Bojnická 3

831 04 Bratislava